Lag en reaction video
jan 21, 2023
Salmons femtrinnsmodell
jun 28, 2022
Selvbestemmelsesteorien
jun 2, 2022
Vurdering for læring
okt 21, 2021
Digitale ildsjeler
okt 7, 2021
Scaffolding eller stillasbygging
mai 30, 2021
Dybdelæring
jan 15, 2020
Fokus for Fagfornyelsen
mai 2, 2019
Planning an online course
feb 27, 2019
Futureshaping
nov 24, 2018
Living Learning System
nov 23, 2018
Vurdering – modeller og taksonomier
okt 18, 2017
Gode bøker for ungdom
okt 14, 2017
Tegnsetting ved direkte tale
okt 2, 2017
Gamification og serious games
feb 27, 2017
Hva er motivasjon?
feb 1, 2017
Er Ludo et spill?
jan 30, 2017
Digital pedagogikk
jan 19, 2017
Plagiering og kilder
des 2, 2016
Tips til deg som skal holde framføring
nov 26, 2016
Elevene lærer det læreren sier?
okt 28, 2016
Valg av faglig innhold
okt 3, 2016
Tradisjonell vs. moderne undervisning
sep 25, 2016
En god online veileder
sep 22, 2016
Nettikette
sep 14, 2016
Kildekritikk
sep 14, 2016
Nettikette – grupperegler
sep 14, 2016
Diktanalyse – slik tolker du dikt
apr 19, 2016
21st century skills
mar 16, 2016
Modern assessment
jan 25, 2016
SPØKT
feb 8, 2015
Eventyr – 7 typiske kjennetegn
aug 27, 2013
Tips til deg som skal sammenligne tekster
okt 24, 2012
Sjekkliste for tekster
mar 12, 2012
Grunnleggende leseferdigheter
nov 30, 2008
De 7 beste Powerpoint-tipsene
aug 27, 2007
PowerPoint-tips
nov 19, 2006
Hvordan oppgi kilder i teksten?
nov 10, 2006
Bokanalyse – lag de beste bokanalysene
sep 20, 2006
12 tips om foredrag
sep 4, 2006